Rad s djecom u vrtiću treba nalikovati igri ping-ponga. Odgajatelj treba u pravi trenutak znati uloviti lopticu koju mu dijete šalje i vratiti mu lopticu tako da dijete može nastaviti igru. (L.MALAGUZZI)Rad na projektu kao modelu provođenja odgojno-obrazovnog rada, uvijek nas nadahnjuje, čini bogatijima, stvara kvalitetniji odnos s djecom te uvažava njihove potrebe i interese.…
Na vukovarskom klizalištu započela je škola klizanja za dječje vrtiće. Zahvaljujući gradu Vukovaru, od 13.-24. siječnja, oko 130 predškolskih obveznika uključenih u redoviti predškolski program dječjeg vrtića Vukovar I, pohađa školu klizanja, a jedan je već zaradio i svoje diplome. Polaznici vukovarskih dječjih vrtića će u tjedan dana naučiti vještine klizanja kojima ih strpljivo uči…
Djeca iz dječjeg vrtića Vukovar I postaju dio obilježavanja Noći Muzeja. Suradnja s lokalnom zajednicom je iznimno važna za odgojno-obrazovni rad vrtića. Stoga nam je bilo iznimno drago prihvatiti poziv Muzeja Vučedolske kulture o stvaranju izložbe likovnih radova naših najmanjih koji će biti izloženi u muzeju prilikom obilježavanja Noći muzeja.Starije i mješovite odgojne skupine svih…
Putovi do iskustva vode preko osjetila. Vanjska osjetila prikupljaju senzorne informacije iz okoline: osjetilo dodira (taktilno), vida (vizualno), sluha (auditivno), njuha (olfaktorno) te okusa (gustativno).Ovih dana, u skupini ”Žabice”, djeca istražuju i eksperimentiraju s taktilnim podražajima. Što je mekano, glatko, grubo, hrapavo?Što time radimo? Osjetljivost površine tijela na dodir i pritisak naziva se taktilnom osjetljivošću.…
Suradnja između roditelja i vrtića je od izuzetne važnosti za cjeloviti djetetov razvoj. Jedam od načina uspostavljanja dobre suradnje je uključivanje roditelja u odgojno-obrazovni rad.Tako su skupine Žabice i Patkice ugostile su majku Alandžak koja je odlučila svoje slobodno vrijeme provesti u skupini i darovati djecu prigodnom aktivnošću.Uz odgojitelje, majka je osmislila istraživačku aktivnost vezano…